Biljett till Thailand bokad!

Jag är så himla överlycklig just nu, bokade nämligen biljett till Thailand häromdagen! Känner verkligen att jag behöver lite sol och värme nu, ska bli så underbart! Åker den 10 feb och är tillbaka i Shanghai den 19 feb, så nio dagar blir jag borta. Kommer att åka med Eric och Nathalie. Först var det tänkt att min nya rumskamrat Isabelle skulle joina, men på grund av vissa omständigheter så valde hon att inte åka med i alla fall, så nu kommer jag istället bli tredje hjulet!;) Nää, det kommer nog blir super! Ibland kan det ju kännas lite obekvämt att umgås med ett par, eftersom man kanske känner sig lite i vägen, men som tur så är det inte alls så med Eric och Nathalie. Har umgåtts en hel del med dem och trivs bra i deras sällskap, får se nu hur det blir att resa ihop. Men jag är övertygad om att det kommer blir hur roligt som helst. Dessutom har vi en hel del vänner som kommer vara i Thailand samtidigt och förhoppningvis kommer vi att möta upp dem där. Jag längtar så! Däremot skulle jag helst vilja slippa visa mig i bikini, vilket nog tyvärr kommer bli oundervikligt eftersom vi kommer spendera en hel del tid på stranden. Jag provade faktiskt min bikini förut och det var allt annat än en vacker syn, snarare katastrof! Konsekvenserna av att man lever och äter gott utan att röra på sig antar jag :P Har nu bestämt mig för att svälta mig själv i tio dagar så att jag passar bättre in på stranden i Thailand ;)
Jag har hur mycket som helst att se fram emot nu. Brorsan kommer om två dagar och stannar en vecka, sedan blir det Thailand i 9 dagar och den 21 feb kommer min Lena i två veckor.  Kommer ha fullt upp hela februari med andra ord.

Vi har nu hitills varit lediga i cirka två veckor och det har varit två riktigt sköna veckor. Har sovit ut varje morgon, varit ute med vänner och ätit middagar tagit drinkar och partat loss. Riktigt avlslappnande, precis som det ska vara när man är ledig. Har verkligen njutit och det kommer bara bli bättre, för om tio dagar är jag i Thailand!!!;)

Min nya rumskamrat Isabelle, Annabelle och jag

Party

 

 

Middag

Killarna shottar




Eric njuter av sin drink




Buffémiddag på japansk restaurang




Jag och min nya rumskamrat

Kommentarer
Postat av: aw

Men fan vad du ska vara snygg då!! >.< avis <3

Jag vill också till Thailand!! men antar att du förtjänar en solig resa nu när du har vart så duktig och klarat tentan och allt :D hihi massa kärlek till dig <3

2011-01-31 @ 20:30:59
URL: http://wanniebunnie.blogg.se/
Postat av: AT

Awww, gumman vad du är söt! Men du vet att ingen är finare än dig, du och AY är mina stoltheter..hihi <3 Aaa, jag behöver verkligen den här thailandsresan, ska bli såå underbart!! Men jag längtar ännu mer tills ni kommer! Älskar dig!

2011-02-01 @ 05:13:14
Postat av: Andreas Berglund

Verkar ju som att ditt liv är väldigt trevligt! Lite besviken på di dock... Gått emot allt vad jag står för och till sist blivit stolt Fejan-medlem. Och så accepterar du inte ens min Request!!! Djupt besviken... (i övrigt så är allt bra). Kram på dig

2011-02-25 @ 19:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0