10 orsaker för att shoppa mera

Jag sitter här och är inte riktigt redo att lägga mig. Mitt hals är helt sönderhostad, har knappt någon röst kvar.
Så satt jag och tänkte på vad jag skulle shoppa efter provet. Och för att lätta mitt samvete kom jag på en rad olika saker till varför man borde shoppa mer ;)

1. Du blir jävlig het!
2. För stunden är du i sjunde himlen när du går bland hyllor av kläder skor och väskor, lovely!!!
3. Här i Shanghai tränar jag upp min kinesiska , det viktigast fraserna du bör kunna i Kina är Duoshao qian? (hur mycket kostar det) Tai qui le! (för dyrt) och Pianyi dian (lite billigare)
4. Tänk dig att shopping är som en drog, men det finns inga nackdelar (förutom ditt konto, men det är detaljer)
5. Med en het klänning och ett par högklackade skor är du redo att erövra världen.
6. Kläder sviker dig aldrig, tröttnar du på ett så är det bara att ge sig på nästa utan några konsekvenser.
7.Du blir smal av att shoppa, (det är nog så jag håller min vikt här i Shanghai faktiskt, annars skulle jag se ut som ett berg så mycket som jag äter)
8. Väldigt tidsfördrivande, om du tex inte har något att göra så kan du ta en shoppingrunda, rätt som det är så är det natt.. tro mig jag vet ;)
9. Du äter mindre, när man är mitt uppe i shoppingen så glömmer man av hungern :P
10. Varför käka lyckopiller?!! Här har du bästa medicinen!;)


Så det är bara att shoppa mer, allt detta är bevisat av mig själv..hihi

Kommentarer
Postat av: Lena

Hahahaha underbart!! Helt sant till 100%!! =P That´s my girl! ;)

2010-10-26 @ 11:59:17
Postat av: AT

I know honey!!!;) Jag längtar tills du kommer, då kan vi släppa loss tillsammans <3

2010-10-28 @ 17:40:26
Postat av: ay

hahaha så jäkla klockrent, denna listan måste jag sno ;) <3

2010-10-30 @ 18:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0