Plugga plugga plugga

Slänger in ett snabbt inlägg nu i pausen av pluggande :P
Jag är så stressad. De senaste dagarna har jag bara suttit hemma och pluggat. På torsag och fredag har vi prov. På torsdag har vi "speaking, understanding  and characters" och på fredag "reading & writing". Som vanligt börjar jag plugga i sista minuten, det visade sig visst att det var mer att plugga på än vad jag trodde. OMG!!:S
Men ska inte få någon panik, tänker i första hand fokusera mig på att kunna karaktärerna bra.

Igår var jag hos mina vänner eftersom de skulle hjälpa mig med kinesiskan. Och första gången sedan jag kom till Shanghai fick jag äta hemlagad mat, lovely!!!!:) Jag har bara ätit ute sedan jag kom till Shanghai och det kan verka lyxigt, men nu har jag faktiskt blivit rätt trött på utemat och längtar väldigt mycket efter mammas hemlagade mat!
Vi köpte även med oss "dimsum" som jag älskar. Jag är så besviken eftersom jag inte har hittat någon restaurang som har god "dimsum". Men dessa var faktisk väldigt goda för att vara köpta på supermarket, så de lär jag nog köpa flera gånger ;)



Ling och Lan har gjort ett bra jobb!:)


Mums, Dimsum!!!!<3


Kommentarer
Postat av: Lena

Hihi du kommer klara tentan jättebra sötis!! inga problem för dig!! =)

2010-11-02 @ 12:03:03
Postat av: karin

Lycka till på tentan! Håller med Lena, kommer gå kalas! Baheng :D

2010-11-02 @ 18:35:21
Postat av: Lena

Hoppas tentan har gått bra! Det blir säkert MVG plus! ;)

2010-11-05 @ 16:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0