Hem till Sverige..

Igår fick jag reda på något väldigt väldigt jobbigt...
Jag åker hem till Sverige imorgon. Kommer stanna där i en och en halv vecka. Vad jag har förstått så är det riktigt kallt där nu, jag vill inte!!! Har vant mig vid livet här i Shanghai, så det känns konstigt att åka hem igen. Kan inte direkt påstå att jag är sugen, allt kom så plötsligt, jag bestämde mig för att åka hem igår o bokade biljetten då också, har inte riktigt hunnit smälta allt. Visst saknar jag familjen otroligt mycket och visst ska det bli skönt att komma hem en sväng, men allt känns så konstigt bara...

Kommentarer
Postat av: karin

Men kommer du hem? Vilken chock jag fick! Vi får höras när du är hemma, saknar dig!

2010-11-10 @ 07:02:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0