Seg....

Häromdagen provade jag ju ladies nighten här i Shanghai, men det blev en katastrofkväll.
Först åkte vi till financial center, hörde av en klasskamrat att ladies nighten skulle hålla på tills elva där, alltså öppen bar för alla tjejer. Men när vi kom fram vid halv elva, var den redan över, dessutom var garderoben helt full. Vi kände då att det inte var någon idé att stanna så vi drog vidare till Brown suger, där ladies nighten inte skulle vara över förrän tolv, men även den va över när vi kom fram och garderoben var helt full även där. Jag kände bara hur mitt humör dalade. Vi gick vidare till G+, men väl framme var jag redan på uselt humör och bara irriterad. Kändes som vi hade flängt runt hela natten, utan att få ut något av det. Besökte på G+ blev därför inte så långvarit. Hade haft stora förväntningar så jag kände mig besviken över den misslyckade kvällen, hoppas på revanch nästa gång.

Desto roligare hade vi igår. Först åkte vi till baren N.Y.X, nyöppnad bar som min kompis jobbar på. Han hörde av sig för några veckor sedan och ville att jag skulle komma förbi. Vi var där en stund, väldigt flashig och fräsch klubb, dit lär man nog gå fler gånger. Sedan åkte vi vidare till Richy och mötte upp Xung och hans vänner. Vi den här tidpunkten var vi alla väldigt high, så vi dansade och hade väldigt trevligt. Jag är mycket nöjd med gårdagen, hade väldigt roligt!:)
Men idag är jag helt seg... Nu blir det nog att göra läxan och sedan sängen.


Eftersom baren var nyöppnad, hade de Lamborghinisar utanför baren, riktigt flashigt!;)

 

Gårdagens shopping ;)




Kommentarer
Postat av: aw

OMG vad vackert det är!! <3

2010-12-19 @ 15:59:18
URL: http://wanniebunnie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0