Powernappa i fyra timmar....

Att powernappa i fyra timmar är ju inte helt smart. Jag behöver gå upp så tidigt på morgonen varje dag så när jag kommer hem är jag dödstrött. Idag bestämde jag mig för att powernappa lite, vaknade upp 21.30 och då hade jag visst sovit i fyra timmar. Nu är man ju inte direkt trött. Typisk mig!

Igår var jag o köpte världens sötaste påslakanset. Har bara haft ett set, så det har varit lite jobbigt. Hinner inte torka på samma dag om man tvättar det och här finns det heller ingen torktumlare, istället har jag inte tvättat det så ofta vilket kanske inte är så fräscht :P Igår fick jag äntligen tummen ur och köpte ett set med musse pig och mimmi pig och massa hjärtan, så sött. Tror ni jag var nöjd!?hihi Dock tänkte jag inte på att när man köper påslakanset för dubbelsäng får man även påslakan för extra stort täcke och eftersom mitt täcke inte är så stort, så ser det lite dumt ut, men aja, det funkar :P

Åhh, jag är såå uttråkad nu!! Klockan är snart ett på natten, men eftersom jag grisa mig så länge förut så är jag inte ett dugg trött.


Gulligt va!<3

Har upptäckt dessa små sötnosarna, love them!;)

De är verkligen pyttesmå, såå söta och mycket roligare att äta!:P

Kommentarer
Postat av: aw

Hahahaha vilket riktigt ljusigt underbart lakan du har! :D Men är inte sängen lite för stor för en liten och nätt person som dig? :O Vill du att jag ska komma och värma dig?(a) hihi <3 hahahaha

2010-12-05 @ 16:53:01
URL: http://wanniebunnie.blogg.se/
Postat av: AT

Haha, jo min säng är väldigt stor, den bara väntar på att du ska komma o lägga dig bredvid gumman så att jag kan köng gan dig!!!!<3 mohahaha ;)

2010-12-06 @ 12:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0