Middag..

Igår var jag och åt middag med några klasskamrater. Efter middagen åkte vi hem till Tchen. Där drack vi vin och pratade. Det har inte blivit så ofta att man umgåtts med klasskamraterna på fritiden utan det blir mest att man träffas i skolan. Jag hade väldigt trevligt, var inte hemma förrän runt 5-tiden på morgonen, så idag känns det som om jag har sovit bort hela dagen :P

Min ena rumskamrat åker förmodligen hem till Sverige nu i veckan. Egentligen var det tänkt att han skulle stanna tills i början av februari, men på grund av vissa omständigheter så åker han nu istället hem i veckan. Det känns lite konstigt faktiskt, man har ändå bott med varandra över 100 dagar. Sedan så avundas jag nästan honom lite, jag har faktiskt lite hemlängtan just nu. Det är ju jul snart, skulle vilja vara hemma då :(


Eric och Tchen

 

Jag och Nathalie

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0